Politica de retur

Returnarea produselor se poate face în următoarele cazuri:

Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

În acest caz, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz, costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, sunt suportate de S.C. FERICO SRL!

Produsul a fost livrat greșit

Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială pană la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de S.C. FERICO SRL!

Returnarea produselor, în cele două cazuri de sus, se face prin Fan Courier, cu ramburs 0, cu mențiunea „Plata la S.C.FERICO SRL”. După ce va fi analizat dacă corespunde cu piesa livrată de S.C. FERICO SRL și se dovedeste într-adevăr că greseala ne aparține, se virează contravaloarea produselor returnate în contul clientului în termen de 30 de zile.

Renunțarea la cumpărare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără penalități și fără invocarea unui motiv. În cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferența de pret, dacă produsul este mai scump. În situația în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de pret se va returna în contul specificat de client. S.C. FERICO SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la data denunțării contractului de către consumator.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalități și fără invocarea unui motiv, se poate efectua în următoarele condiții:

  • În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat.

  • Starea aparatelor și produselor achiziționate trebuie sa fie la fel ca la achiziționarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menținute intacte.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, S.C. FERICO SRL are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispoziții se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță.

Clientul nu are dreptul să opteze decât o singura dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În cazul returnării/înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client.

Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerată un abuz, SC Ferico SRL având posibilitatea să înceteze colaborarea cu clientul respectiv pentru o perioada nedeterminată.

În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanție și se constată neconformitatea în perioada de garanție, se va dispune măsura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 și a altor dispoziții legale in vigoare.

NOTA: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie în aceeași stare, în ambalajul și cutia originală, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (certificate de garanție etc.).